کمک..خدایا چیکار کنم؟؟
خاطرات من

خدا رو شکر قضیه به خاطر دوری راه دختره منتفی شد........................

البته الان که فکر میکنم فقط از خدا خوشبختی داداشم رو میخام چون به هر حال رسم روزگار همینه ... نمیتونه که تا اخر عمرش تنها باشه........

پس از خدا میخام بهترین زن دنیا رو سر راهش قرار بده...چون خودش یکی از بهترین مردهای دنیاست.....(بابا بی خیال......)

خب بگذریم.....

دیروز ابجی دومی رفت....خونه با رفتنش خیلی ساکت شد.......هر روز صبح با سر و صدای بچه اش که میومد بالا سرم و بیدارم میکرد از خواب بیدار میشدم اما امروز تا الان خواب بودم.......

از اینم بگذریم....

تو پست قبلی گفتم که دو سه هفته پیش حمید ایمیل داده بود که چون بهم قول داده که زنگ نزنه میل داده و گفت حتمآ بهش زنگ بزنم که کار واجبی داره.....

اما من که زنگ نزدم....

خلاصه از دو سه روز پیش هم دو سه بار زنگ زده و پیام داده ولی بازم جوابش رو ندادم........

یعنی چیکار داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من به خودم قول دادم که دیگه جوابشو ندم....

خدایا کمکم کن...........

شما راهنماییم کنین بگین باید چیکار کنم؟؟؟؟

اقا حمید کسیه که ادعا میکنه منو خیلی دوست داره و عاشقمه....ولی اومده خواستگاری و خونوادم ردش کردن...اما اون میگه من هر جور شده راضیشون میکنم....                                                                                           راستش رو بخوان من خودم دیگه خسته شدم چون میدونم اون هیچوقت نمیتونه راضیشون کنه(به قول خودش در این زمینه بهش اعتماد ندارم..) بعد از اینکه صحبت شد و مامانم همون اول گفت نه راضیش کردم که یه مدت از هم دور باشیم و بهم زنگ نزنه...این بهونه ای بود واسه اینکه دیگه جوابشو ندم.......اخه ادم باید منطقی باشه........رسیدنی که احتمالش یک درصده چرا الکی باید بهش دل بست در حالی که میدونی چند صباح دیگه باید جدا بشی و.....                                                                                                                                  

نمیدونم چرا باور نمیکنه که وقتی بگن نه یعنی نه.............

حالا شما میگین من چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری
دوم www.pichak.net كليك كنيد



نظرات شما عزیزان:

nameless
ساعت23:41---16 شهريور 1391
سلام
خب اگه جواب پدر و مادرت منطقی هستش، خب چاره ای نداری
ما که نمیدونیم اوضاع از چه خبره ، خانواده ات و خودت باید تصمیم بگیری ،
ان شالله به خواست خدا راه درست رو انتخاب میکنید
موفق باشی


ماني
ساعت11:52---12 شهريور 1391
سلام فرشته جون
واسه چي احتمال نرسيدنتون يك درصد هم نيست/مگه حميد چشه؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, :: 10:22 :: نويسنده : فرشته

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 170
بازدید ماه : 166
بازدید کل : 30434
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

كد تغيير شكل موس